VeloKonto
dla obywateli Ukrainy

0 zł za prowadzenie rachunku
i przelewy zagraniczne
do dowolnego banku ukraińskiego

Załóż konto
Znajdź nasz oddział

W ofercie specjalnej do 31.12.2022 r. obywatele Ukrainy otrzymują:

0
  1. za wypłaty i wpłaty we wszystkich bankomatach w Polsce
  2. za prowadzenie konta oraz obsługę karty debetowej
  3. za przelewy wychodzące z kodem SWIFT „UA” do dowolnego ukraińskiego banku
  4. za wpłaty gotówkowe (PLN, EUR, USD, GBP, CHF) w naszych placówkach na rachunek obywatela Ukrainy
  5. za wypłatę gotówkową (PLN, EUR, USD, GBP, CHF) w naszych placówkach z Twojego konta osobistego

Już 70 tysięcy obywateli Ukrainy otworzyło nasze konto osobiste. Dziękujemy Wam za zaufanie!

Poznaj dodatkowe korzyści

1
Łatwo otworzysz konto Wystarczy paszport lub Karta Pobytu
2
Otrzymujesz od ręki w naszej placówce niespersonalizowaną kartę debetową
3
Skontaktujesz się z nami w języku ukraińskim Telefonicznie pod numerem 32 604 30 18 (od 8:00 do 18:00, 7 dni w tygodniu) oraz mejlowo kontakt@velobank.pl

Otwierając konto otrzymujesz:

Nowoczesną bankowość internetową i mobilną.

Kantor walutowy

Bezpłatnie wymienisz środki w USD, EUR, CHF, GBP. Przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Zawnioskuj o świadczenie 500+ dla dzieci z Ukrainy

Wniosek o świadczenie znajdziesz w bankowości internetowej, w zakładce „Oferta i wnioski/eUrząd”.

Otrzymuj co miesiąc 500 zł na każde dziecko, jeśli masz obywatelstwo ukraińskie lub opiekujesz się dzieckiem z Ukrainy z powodu działań wojennych w Ukrainie.

Złóż wniosek

Pakiet Niezawodny

Możesz skorzystać z usług assistance medycznego i domowego pod adresem zamieszkania w Polsce.

Pomoc Medyczna

W ramach pakietu możesz skorzystać z pomocy medycznej, m.in. wizyty lekarza w domu, telefonicznej konsultacji lekarskiej.

Assistance domowe

Otrzymasz wsparcie, gdy:

  1. zepsuje Ci się sprzęt AGD, RTV, IT lub urządzenie mobilne,
  2. potrzebujesz pomocy fachowca, np. ślusarza, hydraulika czy elektryka,
  3. stracisz telefon komórkowy podczas kradzieży w Twoim mieszkaniu.

Nie płacisz za ubezpieczenie przez pierwsze 6 miesięcy. Potem składka wynosi 6 zł miesięcznie i pobieramy ją automatycznie z konta osobistego.

Pakiet Ochrona Karty

Ochrona Karty

Posiadasz kartę debetową? Pomyśl o ubezpieczeniu. Skorzystaj z dodatkowej ochrony za jedyne 3 zł miesięcznie.

Pakiet Ochrona Karty zabezpiecza Cię, gdy używasz codziennie Twojej karty płatniczej.

Możesz liczyć na pomoc, gdy:

  1. nieuprawniona osoba skorzysta z Twojej karty (płatności, wypłaty z bankomatów),
  2. utracisz zakupy (na skutek kradzieży, zniszczenia), które opłaciłeś kartą do konta.

Dodatkowo otrzymujesz ubezpieczenie OC w życiu prywatnym. Jest ono przydatne, kiedy uszkodzisz własność osób trzecich.

Ubezpieczeniem objęte są zdarzenia ubezpieczeniowe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Jak otworzyć konto?

Wypełnij wniosek

W formularzu podaj swoje dane kontaktowe. W ciągu 2 dni skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby potwierdzić dane i umówić wizytę w oddziale.

1

Podpisz umowę

Umowę Konta VeloKonto możesz podpisać w dowolnym oddziale VeloBanku. Obsługę w języku ukraińskim prowadzimy obecnie w oddziałach:

  • Katowice ul. Kościuszki 229 (CH Libero)
  • Kraków, Os. Centrum D2
  • Kraków, ul. Powstania Warszawskiego 12
  • Poznań, ul. Bukowska 156
  • Sosnowiec, ul. Modrzejowska 14 21
  • Warszawa, al. Jana Pawła II 82 (CH Arkadia)
  • Warszawa, ul. Wołoska 12
  • Wrocław, ul. Sucha 1
  • Opole, ul. Ozimska 2, lok. Nr 1A

Znajdź pozostałe placówki

Pamiętaj, aby zabrać ze sobą swój Paszport zagraniczny lub Kartę pobytu (wystarczy tylko jeden z tych dokumentów) oraz numer IPN. Przy podpisaniu umowy od razu otrzymasz aktywną kartę do konta.

Lub zadzwoń na infolinię w języku ukraińskim: 32 604 30 18.

2

Zaloguj się i korzystaj

Po podpisaniu umowy możesz w pełni korzystać ze swojego konta i karty debetowej oraz robić szybkie przelewy do Idea Bank Ukraina. W razie potrzeby ksontaktuj się z Call Center, gdzie zostaniesz obsłużony w języku ukraińskim.

3

Zapoznaj się z dokumentami

Jeśli masz wątpliwości – zapraszamy na infolinię lub do placówki z obsługą w języku ukraińskim.

Masz dodatkowe pytania?
Z przyjemnością udzielimy
na nie odpowiedzi.

Wypełnij formularz

Ochrona danych osobowych

Zawsze chronimy Twoje dane osobowe i szanujemy Twoją prywatność.

Trwa wysyłanie...

Dziękujemy.

  • Formularz został przesłany poprawnie
  • Kontakt ze strony Banku nastąpi
    w ciągu 48 godzin w dni robocze
Przejdź do getinbank.pl

Formularz nie został wysłany poprawnie.

Wróć do poprzedniego kroku i popraw:

    Popraw

    Nota prawna

    Oferta specjalna obowiązuje dla obywateli/obywatelek Ukrainy oraz przelewów na Ukrainę – II edycja do 31.12.2022 r., z możliwością przedłużenia na kolejne edycje. Możesz skorzystać z oferty, jeśli posiadasz Konto Proste Zasady oraz jesteś obywatelem/ką Ukrainy. Po zakończeniu oferty specjalnej będziemy pobierać opłaty i prowizje zgodnie z Tabelą opłat. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie oferty specjalnej. Regulamin, opłaty i prowizje dostępne na velobank.pl i w naszych placówkach.

    0 zł prowizji za wypłaty ze wszystkich bankomatów w pozostałych krajach UE, w Wielkiej Brytanii oraz w Islandii, Norwegii i Liechtensteinie. Operator bankomatu może, niezależnie od nas, pobrać prowizję za transakcję (tzw. surcharge). Opłata za wydanie karty: 0 zł za kartę z wizerunkiem standardowym lub 10 zł za wydanie i wznowienie karty z wizerunkiem innym niż standardowy. Opłaty nie pobierzemy, jeśli ukończyłeś/aś 26. roku życia.

    Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać.

    Ochrony ubezpieczeniowej w ramach Pakietu Niezawodnego oraz Pakietu Ochrona Karty udziela Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Szczegóły oferty, w tym wyłączenia, ograniczenia odpowiedzialności, zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pakiet Ochrona Karty, Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pakiet Niezawodny, które znajdziesz na naszej stronie internetowej. Pełnimy rolę agenta ubezpieczeniowego (wykonujemy czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń, w tym TU Europa S.A.) i jesteśmy wpisani do rejestru agentów ubezpieczeniowych, który prowadzi Komisja Nadzoru Finansowego, pod numerem 11165368/A. Abyś mógł zawrzeć umowę ubezpieczenia, musisz zamieszkiwać na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (posiadać status rezydenta z nr PESEL).

    W ofercie produktów ubezpieczeniowych stosujemy zasady określone w:
    - Rekomendacji U z dnia 24.06.2014 r. o dobrych praktykach bancassurance, wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego,
    - „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi”, wydanej przez Związek Banków Polskich.
    Postępujemy zgodnie z dobrymi praktykami, zapewniamy między innymi rzetelną i przejrzystą informację nt. objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.

    W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik.

    Produkt oferuje VeloBank S.A.


    Ochrona danych osobowych

    Administratorem danych osobowych jest VeloBank S.A., z siedzibą w Warszawie (00-843) Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C (Bank).

    Dane kontaktowe Banku: VeloBank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, Telefon: +48 664 919 797 lub +48 (32) 604 30 01 (z zagranicy) Mail: velobank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych .

    Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku.

    Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prezentacji usług oferowanych przez Bank, nie dłużej jednak niż 90 dni. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.