VeloBank

Elastyczne Konto Oszczędnościowe

Zacznij ćwiczyć oszczędzanie!

7%
w skali roku do 50 tys. zł
przez 3 miesiące
  • 6,5% dla nadwyżki od 50 tys. zł do 300 tys. zł
  • dla nowych klientów, którzy otworzą konto zdalnie
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie
  • 0 zł za przelewy wewnętrzne w bankowości elektronicznej
Nota prawna



Porównaj, ile zyskasz

Twoja obecna lokata
lub konto oszczędnościowe

%

Zysk w Twoim banku*:
 

Obliczam

Oferta „Nowe środki na Elastycznym
Koncie Oszczędnościowym” na 3 miesiące

Oprocentowanie w skali roku 7%
dla nadwyżki od 50 tys. zł do 300 tys. zł

Zysk na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym*:

Obliczam

W ofercie „Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym”
po 3 miesiącach łącznie zyskasz:

Obliczam
*Zysk przed opodatkowaniem podatkiem dochodowym. Do wyliczeń przyjęto, że miesiąc liczy 30 dni, a rok 365.

Zawsze warto mieć poduszkę finansową

Wybierz Elastyczne Konto Oszczędnościowe

  • 7% do 50 tys. zł i 6,5% dla nadwyżki od 50 tys. zł do 300 tys. zł
  • dla Nowych środków
  • przez 3 miesiące
  • ze Zgodami marketingowymi


Wybierz najlepszą dla siebie metodę i otwórz Elastyczne Konto Oszczędnościowe

Otwórz konto szybko i wygodnie przy użyciu Selfie

Zapoznaj się z procesem Selfie i otwórz konto bez wychodzenia z domu.
Wnioskowanie rozpocznij wchodząc na naszą stronę internetową ze swojego telefonu komórkowego lub skanując kod QR.

Zeskanuj kod QR telefonem

1

Wypełnij wniosek
 

To zajmie tylko kilka minut.

Poprosimy Cię jedynie o:

  • dowód osobisty,
  • nagranie twarzy przy odpowiednim oświetleniu.
2

Oczekuj na aktywację konta
 

O aktywacji konta poinformujemy Cię SMS-em.

Umowę otrzymasz na adres e-mail. Karta zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres.

3

Zaloguj się i korzystaj
 

Dane do logowania do bankowości elektronicznej otrzymasz mejlem i SMS-em.

Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta oszczędnościowego.

Pamiętaj! Trzymaj dowód w ręku podczas nagrywania! - Zobacz krótki film z instrukcją poniżej!

Sprawdź, jak poprawnie nagrać swój dowód. Nagranie zawiera komentarz lektora.
Zapoznaj się z dokładnym opisem procesu Selfie.

Sprawdź, jak bezpiecznie i wygodnie otworzysz konto w VeloBanku. Wykorzystaj do tego aplikację mObywatel.

Wniosek o konto złożysz na naszej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej VeloBank, w dowolnym miejscu i czasie.

1. WYPEŁNIJ WNIOSEK NA STRONIE VELOBANK.PL LUB W APLIKACJI VELOBANK

To zajmie tylko chwilę.

Swoje dane przekażesz z użyciem aplikacji mObywatel

*** ***
2. ZAAKCEPTUJ UMOWĘ

Dokumenty otrzymasz na adres e-mail.

Umowę potwierdzisz wpisując kod SMS we wskazanym polu.

3. ZALOGUJ SIĘ I KORZYSTAJ

Dane do logowania do bankowości elektronicznej otrzymasz mejlem i SMS-em.

Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.

4. POTWIERDŹ TOŻSAMOŚĆ

Kurier skontaktuje się z Tobą, aby umówić spotkanie.

Umów się z nim jak najszybciej – podpisane dokumenty powinny wrócić do banku w ciągu 14 dni od złożenia przez Ciebie wniosku.

Pamiętaj
Na spotkanie z kurierem przygotuj polski dowód osobisty, którego dane otrzymaliśmy we wniosku.

Czym jest mObywatel?
Bezpłatna aplikacja mObywatel to Twój cyfrowy portfel na dokumenty i usługi.

Do czego mogę wykorzystać aplikację mObywatel w VeloBanku?
Możesz założyć konto oszczędnościowe w VeloBanku bez wychodzenia z domu. Zrobisz to szybko i bezpiecznie. Swoje dane przekażesz nam za pomocą usługi mObywatel. Otworzymy dla Ciebie konto oszczędnościowe i wybrane przez Ciebie produkty. Dodatkowo Twoją tożsamość zweryfikuje kurier. Poczekaj na telefon od niego i umów się z nim jak najszybciej.

Więcej informacji o usłudze mObywatel znajdziesz na stronie:
https://www.gov.pl/web/mobywatel-w-aplikacji/w-aplikacji

Zobacz, jak założyć konto bez wychodzenia z domu z aplikacją otwierania mObywatel

Na stronie internetowej banku:

  1. Kliknij w „Otwórz konto” i rozpocznij wypełnianie wniosku o produkty.
  2. Zaloguj się do swojej aplikacji mObywatel.
  3. Wybierz „mObywatel („mTożsamość”).
  4. Zeskanuj kod QR wyświetlany na wniosku o produkty banku, przy użyciu telefonu komórkowego, na którym masz zainstalowaną aplikację mObywatel.
  5. Wyraź zgodę na przekazanie danych w aplikacji mObywatel.
  6. Wróć do wniosku na stronie VeloBank i sprawdź, czy wszystko się zgadza.
  7. Wykonaj dalsze kroki niezbędne do zawarcia umowy.

W bankowości mobilnej:

Jeśli nie masz aplikacji VeloBank w swoim telefonie, pobierz ją ze sklepu właściwego dla Twojego telefonu (App Store, Google Play, AppGallery). Następnie wykonaj kolejne kroki.

  1. Otwórz aplikację VeloBank i kliknij w „Zostań Klientem”.
  2. Rozpocznij wypełnianie wniosku o produkty.
  3. Uzupełnij swoje dane podstawowe na wniosku.
  4. Kliknij w przycisk „Otwórz aplikację mObywatel”.
  5. Wyraź zgodę na przekazanie danych w aplikacji mObywatel.
  6. Wróć do wniosku na stronie VeloBank i sprawdź, czy wszystko się zgadza.
  7. Wykonaj dalsze kroki niezbędne do zawarcia umowy.
Otwórz konto

Wypełnij elektroniczny wniosek online, i załóż konto bez wychodzenia z domu.

1

Wypełnij wniosek
 

To zajmie tylko kilka minut.

Potwierdzenie wypełnienia wniosku otrzymasz na podany adres e-mail.

W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych uzupełnionych we wniosku.

2

Podpisz umowę
 

O wysłaniu umowy kurierem poinformujemy Cię e-mailem i SMS-em.

W ustalonym terminie kurier dostarczy do podpisu umowę. W jego obecności podpisz umowę. Dostarczy Ci on także kartę do rachunku.

3

Zaloguj się i korzystaj
 

O aktywacji rachunku poinformujemy Cię e-mailem i SMS-em.

Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.



Otwórz konto

Masz dodatkowe pytania?
Z przyjemnością na nie odpowiemy.

Wyślij formularz

Ochrona danych osobowych

Zawsze chronimy Twoje dane osobowe i szanujemy Twoją prywatność.

Trwa wysyłanie...

Dziękujemy.

  • Formularz został przesłany poprawnie
  • Skontaktujemy się z Tobą najszybciej
    jak to możliwe - nie później niż
    następnego dnia roboczego
Przejdź do velobank.pl

Formularz nie został wysłany poprawnie.

Wróć do poprzedniego kroku i popraw:

    Popraw

    Przepraszamy, nie możemy zaoferować Ci oferty dostępnej przez Internet.

    Zachęcamy do odwiedzenia najbliższej placówki banku.

    Lista placówek
    NOTA PRAWNA
    ---

    Masz dodatkowe pytania?
    Z przyjemnością udzielimy
    na nie odpowiedzi.

    Nota prawna


    Oferta Specjalna „Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” (edycja 3/2024). Stałe oprocentowanie w skali roku przez 3 miesiące:
    - 6,5% do 300 tys. zł albo
    - 7% do 50 tys. zł i 6,5% dla nadwyżki od 50 tys. zł do 300 tys. zł dla nowego klienta, który otworzy Elastyczne Konto Oszczędnościowe za pośrednictwem kanałów zdalnych lub wniosku na stronie www.

    Możesz skorzystać z oferty jeśli: wpłacisz nowe środki na Elastyczne Konto Oszczędnościowe w terminie do 1.04.2024 r. oraz wyrazisz zgody marketingowe.

    Szczegółowe warunki Oferty Specjalnej, w tym definicję „nowych środków” i „nowego klienta”, znajdziesz w regulaminie oferty. Regulamin, opłaty i prowizje dostępne na velobank.pl i w naszych placówkach.

    W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik.

    Produkt oferuje VeloBank S.A.

    Ochrona danych osobowych


    Administratorem danych osobowych jest VeloBank S.A., z siedzibą w Warszawie (00-843) Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C (Bank).

    Dane kontaktowe Banku: VeloBank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, Telefon: +48 664 919 797 lub +48 (32) 604 30 01 (z zagranicy) Mail: velobank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych .

    Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku.

    Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prezentacji usług oferowanych przez Bank, nie dłużej jednak niż 90 dni. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.