Poznaj korzyści kredytu gotówkowego na małe potrzeby
Co wyróżnia VeloKredyt na małe potrzeby?
Dane, o które pytamy, ograniczyliśmy do minimum.
Jest dostępny bez dokumentów dochodowych.
Udzielamy go w szybkim procesie kredytowania.
Kiedy warto z niego skorzystać?
Możesz go wziąć, kiedy pilnie potrzebujesz gotówki lub masz plany, które nie mogą czekać. Kredyt oferowany jest w prostym procesie wnioskowania
- tylko 3 kroki prowadzą do jego udzielenia.
O decyzji poinformujemy Cię przesyłając wiadomość na adres mailowy wskazany przez Ciebie we wniosku.
Kontynuuj wniosek i potwierdź swoją tożsamość jedną z dostępnych metod:
proces selfie,
aplikacja mObywatel/e-dowód.
Umowy zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
3.
Korzystaj z kredytu
Po pozytywnej weryfikacji Twojej tożsamości:
wypłacimy Ci środki z kredytu,
będziesz mógł korzystać z konta (jeśli o nie wnioskowałeś),
Twoją kartę do konta wyślemy na wskazany przez Ciebie adres. Zanim ją otrzymasz możesz korzystać z BLIKA lub aktywować kartę wirtualną w swojej bankowości mobilnej,
na adres mailowy wyślemy Ci login do bankowości elektronicznej, a hasło SMS-em.
Wnioskowanie w tym procesie wiąże się z zawarciem umów o kanały zdalne.
Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.
Formularz kontaktowy
Wypełnij formularz, oddzwonimy
Wypełnij formularz, oddzwonimy
Weź kredyt szybko i wygodnie! Wybierz najlepszą dla siebie metodę.
Selfie
mObywatel
Weź swój kredyt, tak jak chcesz
Przygotuj: Smartfon lub komputer, Dowód osobisty / aplikację mObywatel, Informacje o źródle dochodu.
O decyzji poinformujemy Cię przesyłając wiadomość na adres mailowy wskazany przez Ciebie we wniosku.
Kontynuuj wniosek i potwierdź swoją tożsamość jedną z dostępnych metod:
proces selfie,
aplikacja mObywatel/e-dowód.
Umowy zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
3
Korzystaj z kredytu
Po pozytywnej weryfikacji Twojej tożsamości:
wypłacimy Ci środki z kredytu,
będziesz mógł korzystać z konta (jeśli o nie wnioskowałeś),
Twoją kartę do konta wyślemy na wskazany przez Ciebie adres. Zanim ją otrzymasz możesz korzystać z BLIKA lub aktywować kartę wirtualną w swojej bankowości mobilnej,
na adres mailowy wyślemy Ci login do bankowości elektronicznej, a hasło SMS-em.
Wnioskowanie w tym procesie wiąże się z zawarciem umów o kanały zdalne.
Sprawdź, jak bezpiecznie i wygodnie złożysz wniosek o kredyt w VeloBanku. Wykorzystaj do tego aplikację mObywatel.
Możesz to zrobić na naszej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej VeloBank, w dowolnym miejscu i czasie.
1. WYPEŁNIJ WNIOSEK KORZYSTAJĄC Z APLIKACJI MOBYWATEL LUB E-DOWODU
To zajmie tylko chwilę.
Weź kredyt z dowolnego miejsca, w którym przebywasz.
Poprosimy Cię jedynie o:
Potwierdzenie tożsamości przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
Przekazanie danych w ramach aplikacji mObywatel lub uzupełnienie ich samodzielnie.
Podanie kilku informacji we wniosku kredytowym.
Możesz także założyć VeloKonto w umowie pakietowej.
VeloKonto otworzysz w jednym z dwóch pakietów:
z kartą debetową, bankowością elektroniczną, elastycznym kontem oszczędnościowym i kontem oszczędnościowym skarbonka
z kartą debetową i bankowością elektroniczną
2. PODPISZ UMOWĘ
Umowę o kredyt podpiszesz poprzez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
Dokumenty otrzymasz na adres mejlowy.
3. KORZYSTAJ Z WYPŁACONYCH ŚRODKÓW
Środki z kredytu wypłacimy po zawarciu umowy.
Dodatkowo, na Twój adres mejlowy wyślemy Ci login do bankowości elektronicznej, a SMS-em na Twój numer telefonu - jednorazowe hasło do logowania.
Jeśli założyłeś również VeloKonto możesz z niego korzystać. Nie musisz czekać na kartę. Skorzystaj z BLIKA lub aktywuj swoją kartę wirtualną w aplikacji mobilnej.
Bezpłatna aplikacja mObywatel to Twój cyfrowy portfel na dokumenty i usługi. Z użyciem aplikacji możesz zdalnie potwierdzić Swoją tożsamość oraz przekazać nam Swoje dane.
Czym jest e-Dowód i aplikacja eDO App?
e-Dowód to dowód osobisty z warstwą elektroniczną. Przy użyciu aplikacji eDO App lub czytnika NFC możesz sczytać informacje z Dowodu osobistego, a dzięki temu możesz zdalnie potwierdzić Swoją tożsamość.
Przy pomocy aplikacji mObywatel lub e-Dowodu możesz w pełni zdalnie otworzyć rachunek VeloKonto oraz wybrane przez Ciebie produktu.
O nasze produkty możesz zawnioskować jak Ci wygodnie. Na stronie WWW lub w aplikacji mobilnej (pobierzesz ją ze sklepu właściwego dla Twojego telefonu: App Store, Google Play lub AppGallery).
Kliknij w „Otwórz konto” i rozpocznij wypełnianie wniosku.
Uzupełnij swoje dane podstawowe na wniosku.
Przekierujemy Cię na portal Gov.pl, na którym wybierzesz metodę weryfikacji: mObywatel lub e-Dowód. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Po pozytywnej weryfikacji poprosimy Cię o przekazanie pozostałych danych. Możesz to zrobić za pomocą aplikacji mObywatel lub wpisać je samodzielnie.
Sprawdź, czy wszystkie dane się zgadzają. Przejdź kolejne kroki i zawrzyj umowę.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 17,8%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3 100 zł, całkowita kwota do zapłaty 3 779,57 zł, oprocentowanie zmienne 16,49%, całkowity koszt kredytu 679,57 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 679,57 zł) 29 miesięcznych rat równych w wysokości po 130,33 zł. Kalkulacja dokonana na 28.05.2025 r. dla reprezentatywnego przykładu.
Udzielenie, wysokość i okres kredytu uzależnione są od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej. Podczas wnioskowania możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty od 1 do 3 miesięcy, wówczas warunki kosztowe kredytu ulegną zmianie. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek. Termin płatności raty kapitałowo-odsetkowej będzie zapisany w umowie.
Udzielenie kredytu uzależnione jest od wyniku badania i oceny zdolności kredytowej.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik.
Produkt oferuje VeloBank S.A.
Obowiązek Informacyjny RODO
Administratorem danych osobowych jest VeloBank S.A., z siedzibą w Warszawie przy Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C (Bank). Dane kontaktowe Banku: VeloBank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C, 00-843 Warszawa, telefon: +48 664 919 797 lub +48 (32) 604 30 01 (z zagranicy), formularz kontaktowy dostępny pod adresem: velobank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych iod@velobank.pl.
Bank przetwarza dane osobowe na podstawie wyrażonej zgody w celu obsługi formularza kontaktowego i w celu prezentacji produktów i usług oferowanych przez Bank. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Zgodę możesz odwołać w każdym czasie kierując informację na adres: zgody@velobank.pl
Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a danych uniemożliwi realizację zgłoszenia czy przygotowanie oferty.