VeloBank VeloBank

KREDYT GOTÓWKOWY

Zimowe plany nie chcą czekać?
Weź kredyt gotówkowy

100 procent Online 3 miesiąca bez rat

  • Prowizja 0%
  • RRSO 11,4%
  • Kwota do 200 000 zł
  • Okres kredytowania do 120 miesięcy
  • Bez wychodzenia z domu

Sprawdź i sięgnij wygodnie po kredyt gotówkowy w kilku krokach


Sprawdź wysokość swojej raty w VeloBanku

Kwota
500 zł
200 000 zł
Okres spłaty
mies.
3 miesiące
120 miesięcy
Rata
 
RRSO dla przykładu
reprezentatywnego
 
11,4%
RRSO
 
0
Oferta z ubezpieczeniem (1%)

Wyliczenia kalkulatora mają charakter szacunkowy i nie stanowią oferty kredytowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Wybierz najlepszą dla siebie metodę i wypełnij wniosek kredytowy

Weź kredyt szybko i wygodnie przy użyciu Selfie

Zapoznaj się z procesem Selfie i złóż wniosek o kredyt bez wychodzenia z domu.
Wnioskowanie rozpocznij wchodząc na naszą stronę internetową ze swojego telefonu komórkowego lub skanując kod QR.

Zeskanuj kod QR telefonem

1

Wypełnij wniosek
 

To zajmie tylko kilka minut.
Poprosimy Cię o:

  • Twoje dane - w tym dane z dowodu osobistego,
  • nagranie twarzy przy odpowiednim oświetleniu,
  • podanie niezbędnych informacji, abyś mógł zawrzeć umowy o wnioskowane produkty.
2

Zawrzyj umowę
 

Umowy będą gotowe do zawarcia po weryfikacji:

  • Twojej tożsamości,
  • poprawności i kompletności danych zawartych we wniosku,
  • a także po pozytywnej decyzji kredytowej.

Na adres mejlowy dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy do Ciebie SMS-em. Umowy o kredyt i inne wnioskowane produkty podpiszesz w bankowości internetowej albo mobilnej poprzez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.

3

Korzystaj z przyznanych środków

Środki z kredytu wypłacimy Ci na wskazany we wniosku rachunek.

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Weź kredyt szybko i wygodnie przy użyciu aplikacji mObywatel

Sprawdź, jak bezpiecznie i wygodnie otworzysz konto w VeloBanku. Wykorzystaj do tego aplikację mObywatel.

Wniosek o konto złożysz na naszej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej VeloBank, w dowolnym miejscu i czasie.

1. WYPEŁNIJ WNIOSEK NA STRONIE VELOBANK.PL LUB W APLIKACJI VELOBANK

To zajmie tylko chwilę.

Swoje dane przekażesz

  • z użyciem aplikacji mObywatel,
  • potwierdzenie umowy poprzez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
*** ***
2. ZAAKCEPTUJ UMOWĘ

Dokumenty otrzymasz na adres e-mail.

Umowę potwierdzisz wpisując kod SMS we wskazanym polu.

3. ZALOGUJ SIĘ I KORZYSTAJ

Dane do logowania do bankowości elektronicznej otrzymasz mejlem i SMS-em.

Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta. Nie musisz czekać na kartę. Skorzystaj z BLIKA lub aktywuj swoją kartę wirtualną w aplikacji mobilnej.

4. POTWIERDŹ TOŻSAMOŚĆ

Kurier skontaktuje się z Tobą, aby umówić spotkanie.

Umów się z nim jak najszybciej – podpisane dokumenty powinny wrócić do banku w ciągu 14 dni od złożenia przez Ciebie wniosku.

Pamiętaj
Na spotkanie z kurierem przygotuj polski dowód osobisty, którego dane otrzymaliśmy we wniosku.

Czym jest mObywatel?
Bezpłatna aplikacja mObywatel to Twój cyfrowy portfel na dokumenty i usługi.

Do czego mogę wykorzystać aplikację mObywatel w VeloBanku?
Możesz założyć konto w VeloBanku w umowie pakietowej bez wychodzenia z domu. Zrobisz to szybko i bezpiecznie. Swoje dane przekażesz nam za pomocą usługi mObywatel. Otworzymy dla Ciebie VeloKonto i wybrane przez Ciebie produkty. Dodatkowo Twoją tożsamość zweryfikuje kurier. Poczekaj na telefon od niego i umów się z nim jak najszybciej.

Więcej informacji o usłudze mObywatel znadziesz na stronie:
https://www.gov.pl/web/mobywatel-w-aplikacji/w-aplikacji

Zapoznaj się z możliwością otwierania produktów w VeloBanku bez wychodzenia z domu z wykorzystaniem aplikacji mObywatel.

Na stronie internetowej banku:

  1. Kliknij w „Otwórz konto” i rozpocznij wypełnianie wniosku o produkty.
  2. Zaloguj się do swojej aplikacji mObywatel.
  3. Wybierz „mObywatel („mTożsamość”).
  4. Zeskanuj kod QR wyświetlany na wniosku o produkty banku, przy użyciu telefonu komórkowego, na którym masz zainstalowaną aplikację mObywatel.
  5. Wyraź zgodę na przekazanie danych w aplikacji mObywatel.
  6. Wróć do wniosku na stronie VeloBank i sprawdź, czy wszystko się zgadza.
  7. Wykonaj dalsze kroki niezbędne do zawarcia umowy.

W bankowości mobilnej:

Jeśli nie masz aplikacji VeloBank w swoim telefonie, pobierz ją ze sklepu właściwego dla Twojego telefonu (App Store, Google Play, AppGallery). Następnie wykonaj kolejne kroki.

  1. Otwórz aplikację VeloBank i kliknij w „Zostań Klientem”.
  2. Rozpocznij wypełnianie wniosku o produkty.
  3. Uzupełnij swoje dane podstawowe na wniosku.
  4. Kliknij w przycisk „Otwórz aplikację mObywatel”.
  5. Wyraź zgodę na przekazanie danych w aplikacji mObywatel.
  6. Wróć do wniosku na stronie VeloBank i sprawdź, czy wszystko się zgadza.
  7. Wykonaj dalsze kroki niezbędne do zawarcia umowy.
Wypełnij wniosek o kredyt

Masz dodatkowe pytania?
Z przyjemnością na nie odpowiemy.

Wypełnij formularz.
Oddzwonimy bezpłatnie.

Ochrona danych osobowych

Zawsze chronimy Twoje dane osobowe i szanujemy Twoją prywatność.

Trwa wysyłanie...

Dziękujemy.

  • Formularz został przesłany poprawnie
  • Skontaktujemy się z Tobą najszybciej
    jak to możliwe - nie później niż
    następnego dnia roboczego
Przejdź do velobank.pl

Formularz nie został wysłany poprawnie.

Wróć do poprzedniego kroku i popraw:

    Popraw

    Przepraszamy, nie możemy zaoferować Ci oferty dostępnej przez Internet.

    Zachęcamy do odwiedzenia najbliższej placówki banku.

    Lista placówek
    NOTA PRAWNA
    ---

    Masz dodatkowe pytania?
    Z przyjemnością na nie
    odpowiemy.

    Nota prawna


    Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,4%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 45 100 zł, całkowita kwota do zapłaty 66 104,10 zł, oprocentowanie zmienne 10,85%, całkowity koszt kredytu 21 004,10 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 21 004,10 zł, opłata za prowadzenie VeloKonta oraz obsługę karty do Konta w okresie trwania kredytu 0 zł), 90 miesięcznych rat równych w wysokości po 734,49 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 6.05.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie.

    Z oferty kredytu gotówkowego możesz skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie miałeś/miałaś kredytu gotówkowego ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., masz aktywne zgody marketingowe (w tym SMS, mejl i telefon) oraz zadeklarujesz, że w całym okresie kredytu spełnisz warunek oferty, tj. będziesz mieć VeloKonto i co miesiąc zapewnisz wpływ na konto min. 2000 zł oraz wykonasz min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli nie spełnisz warunku oferty - od kolejnego miesiąca podwyższymy oprocentowanie kredytu o 2 pp. do czasu ponownego spełnienia warunku. Okres kredytowania do 10 lat.

    Podczas wnioskowania o kredyt możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty od 1 do 3 miesięcy i wówczas warunki kosztowe kredytu ulegną zmianie. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek. Termin płatności raty kapitałowo-odsetkowej będzie zapisany w umowie.

    Udzielenie i wysokość kredytu zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej. Szczegóły, w tym opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach oraz na velobank.pl.

    Prowadzenie VeloKonta to prowadzenie rachunku płatniczego. Szczegółowe warunki oferty, w tym opłaty i prowizje, znajdziesz w placówkach oraz na velobank.pl.

    W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi – odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/slownik.

    Produkt oferuje VeloBank S.A.

    Ochrona danych osobowych


    Administratorem danych osobowych jest VeloBank S.A., z siedzibą w Warszawie (00-843) Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C (Bank).

    Dane kontaktowe Banku: VeloBank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, Telefon: +48 664 919 797 lub +48 (32) 604 30 01 (z zagranicy) Mail: velobank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy, dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych iod@velobank.pl.

    Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku.

    Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prezentacji usług oferowanych przez Bank, nie dłużej jednak niż 90 dni. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.